onsdag 26. mai 2010

Eksamenstider...

Då e me byrja å nærme oss min fyrste eksamen. Den går av staben på fredag. Det e då utøving og formidlingseksamen som består i å halde en konsert på eit kvarter. Ej he kalt min Filmkvarteret. Skikkelig oppfinnsomt om ej må seie det sjølv. So fram til då e det full sang dagen lang.Repertoaret ej ska ha til den konserten, som du kanskje he forstått, e filmmusikk. Ej skal opne med Kiss me av Sixpence non the richter. Den kjem då frå filmen She's All That. So e d There you'll be av Faith Hill frå filmen Pearl Harbor. Deretter ein skikkeleg klassikar, Over Regnbogen, som e opprinneleg kjent som Over the Rainbow frå munnen til Judy Garland i filmen The Wizard of OZ. Ej skal altså då synge den på nynorsk (litt nasjonale må ein jo vere av og til!:p). So skal ej avslutte med outro'en frå Wolf's rain, nemleg songen Gravity kjent med Maya Sakamoto. Så der he du då konserten min. Ej håpe det går bra...!

I tillegg til dinne eksamenen he ej en anna eksamen på tysdag. Den e då i dirigering. Så meda ej synge må ej også øve taktfirgura. Og som ej he sagt tidlegare so ekje ej noke god på det. Me satsa likevel på å stå på eksamen!:p Etter tysdag e det sommarferie, og det verte HERLIG!

Ellers så e her jo litt liv i heimen. Sunny virkar som ho er byrja å trivst her. I dag he me vorepå oppdagelseferd ute i hagen saman med Anja. Då fekk Sunny si fyrste kontakt med ekte Dalsfjord sjøvatn. Sunny e til og med byrja å verte modige å springe tulling rundt om der ute. Veldig populært. Anja e enda litt voldsom, så dei fekje leike so masse ilag enda, men det kjem nok etterkvart. Eg var til og med så optimistisk eg trudde eg skulle få et fin bilde av dei ilag! Her er nokon bildesmakebitar:

Ingen kommentarer: