onsdag 18. mai 2011

Me prøvar oss med ny layout..

I dag har eg sett litt på nye layout'ar. Eg tenkte kanskje det var på tide å gå vekk frå det kjedelig svarte, til noko litt meir freeesh. Eg håpar du som les bloggen er nøgd med det du kikar på. Eg innser sjølvsagt at bannere ikkje står heilt i stil, men dette får vente til eg får attende min kjære "Store-PC". Der har eg nemlig Photoshop. Litt kjekkare å produsere banner i, enn paint må eg ærleg innrømme. Denne mini-pc'en er ikkje mykje tess til mitt daglege bruk kjenner eg.

Dagens visdom:
Don't be afraid to look forward
it's easier not to tremble..

4 kommentarer:

Unknown sa...

ka type photoshop e de du broka?

Anita sa...

CS 5 ;)

Unknown sa...

Måtte du betale, eller ha du d på dataen frå før?

Anita sa...

Lat oss berre seie det slik; Ej betalte ikkje..