søndag 22. mai 2011

Hundeutstilling i Sunnmørshallen!

På laurdag var eg, Junah og sherpaen vår Sandra på hundeutstilling i Sunnmørshallen. Eg stilte ikkje ut verken sherpaen eller Junah. Me var der nemleg berre for å kike, på mi fyrste utstilling. Det var kjempe spennande. Der foregjekk også agility. på bilete over ser du ein sheltie i farta!
Det var interessant å sjå litt korleis ting fungerte.
Her ser du Golden retrieverane i aksjon.
Me satt ei stund på trappene å kika. Då la eg til merkes denne nydelige beagle kvalpen. Minner meg slik om Anja.
Her var ei dame som hadde med seg alle pudlane sine. Såg berre så artig ut der dei trippa av garde alle saman.
Me var naturlignok ein del der sheltiane vart stillt ut. Dette var tre hundar som stod i grind. Trur muligens dei kan vere frå kennel Hasimo, men det skal ikkje eg seie for sikkert.
Her har du reisefølget. Lykkelige og glade.

Om nettopp din hund er på eit av desse bilda, og du helst vil ha det fjerna, så er det berre å ta kontakt, så skal eg fjerne det snarast.

Dagens visdom:
You wanna be, a loser like me!

Ingen kommentarer: