onsdag 23. februar 2011

Happy B-day!

Gratulere så mykje dagen din i dag
Sandra Spears Lavigne Swift Bieber Gullhaug
.


Du skal no inn i ditt 25. år, og alle gode ting er 25. Er det ikkje det dei seier? Måtte dagen din ha vore super, der du har fått sittet på rumpa, og gjort så lite du ville. For i dag var det du som skulle feirast, med kake og sang, og spill!

I dag e du nok den beste, av alle venner eg har.
Ei stjerne av dei ekstra sjeldne, eit virkelig kult prakteksemplar
Eg er din venn i verda so berre vil deg vell
Derfor vil eg uttrykke min gratulasjon
og ynskje deg lykke og hell!

I dag har det vore ei glede, og dekke det flottaste studiobord
Me håpte du ville dele kaka
og øvde og sang i kor
I dag har vore sjølve dagen
Då du vart fødd til vår jord
Me lyftar glase å skålar for di kjære "vennen" mor!

I dag har du nok kika i speilet
Og smilt fornøgd til deg sjølv
For du e sjefen over alle sjefa
Frå i dag tidleg til seine kveld!

Eg skulle gjerne bert deg på gullstol
Til dagen din var forbi
Men sida du e ei varmekjelde
Hadde det nok endt i fyrverkeri!

Eg vil heller vere din venn i verda
Som berre vil deg vel
Eg vil derfor gratulere
og ynskje deg lukke og hell!

Så eg seier, eg er din venn i verda
som berre vil deg vell
Derfor vil eg gratulere
og ynskje deg til lukke med hell!!

Ingen kommentarer: