tirsdag 1. juni 2010

Ferie 2010!

I dag hadde ej dirigeringseksamen. Det gjekk mykje betre enn ej nokon gong kunne drøymt om. Så eg var fornøgd! Eg dirigerte songen Audite Silete og Vem kan segla. So no e ej ferdig med år nummer to på Høgskulen i Volda, i bachlor musikk. Ett år igjen, so e ditte studie over. Ej må berre seie det e herlig å gå et studium der en aldri åpnar bøkene, men likevel kan få gode karakterar!

No er me i juni, og tida har gått fort dinne våren. Ej tenke me snart e i august, men heldigvis en god ferie før det. Planar som eg har klare no framover er mellom anna korpsstemne på Åndalsnes no til helja (4.-6. juni). Ellers så byrja eg på jobb i veke 29, og skal i barnedåp til Petter den 25. juli. Det var egentlig alle dei store planane mine. Kjenne ej mej sjølv rett vert det nok meir! :)

Sommarferie MUST liste:
Bade i sjøen
Slå opp bassenget
Gå på fjellet
Bu på fjellet
Jordbær/morell
Bade i fjellvatn/elvar
Blåse opp badedyr/gummibåt
Snorkle
Oslo
Ha opp hengekøya
Lese minst ei Harry Potter bok
Gå på rulleskøyter
Ete is
Leike med hundane på marka
Klippe plen med hørselsvern med radio
Klatre i tre
Gå i sommarkle
Fiske
Plukke løvetann
Ha ut marsvina
Sykkeltur
Tube/Fakeboard
Sol
Badmington/Volleyball
Super Mario Wii
Potetgull
Slapp off i solaDagens visdom:
For the whole world you might be just someone,
but for someone you are the whole world

Ingen kommentarer: