fredag 18. januar 2013

Yes, mylord..

 Det er ikkje ofte eg deler bakeoppskrifter, men denne browniesen vil eg påstå var sopass vellukka at den må delast. Den var saftig og nydeleg smak på. Skal du lage brownies og er ein ekte brownies-elskar som meg, prøv den.
 Dagane går frammover, og me har hatt mykje sol. Saman med sola har me hatt mykje barfrost. I kveld er det minus sju grader ute, og me må fyre i ovnen konstant. I tillegg brukar me mykje energi å leite etter bolig på den andre sida.
 Sjølv om skulen krev sin del, brukar me mykje tid i naturen. Det som er fasinerande i denne kulden er alle dei flotte kreasjonane som vert skapt av is. Her er eit av mange samlingar med istjokklar, som me kallar det. 
I denne kulden synes Anja det er grusomt kaldt å stå i ro når folk vil snakke med oss. Derfor prøva me å halde oss i konstant aktivitet ute. Eg har desverre rota vekk gensaren hennar. Noko ho hadde hatt stor bruk for akkurat no.
 No har me tatt helg. Det står igjen to episoder av The Tudors, ein serie som har prega mykje av kveldane mine i det siste. Har fått litt sansen for middelalderseriar. Håper å kome i gong med Game of Thrones når det vert slutt på Henrik VIII.

Dagens Visdom:
 If it pleases your majesty..


Ingen kommentarer: