onsdag 9. januar 2013

Januar i eit nåtaskal..

Skulen he byrja, kvardagen er i gong, jula er rydda vekk (merk: juletreet står ennå). Ferien er over. Tid for realiteten. Men fy så kjedelig pedagogikk er. Forrige veke var hard, denne veka har vore enda verre. 6 timar med pedagogikk virkar som ei evigheit. Kunne sikkert levd to liv i mellomtida. Iallfall føles det slik. Som regel brukar eg ikkje syns julestarten er hard, men i år er det grusomt. Heldigvis betalte eg semesteravgifta seint, slik at stipendet ikkje har komt. Dermed har eg ikkje pengar til bøker (takk og lov!).
Illustrasjonsbilete lånt frå telering
Hugsar de mobilen min, den skjønne HTC One S som eg elska høgt, men var dum nok til å knuse skjermen på? Den leverte eg inn til reperasjon for ei veke sidan. Tysdag ringde dei å fortalde meg at dei ikkje kan ta back-up (eg mister alle bilete som var der mellom anna). I dag ringde dei å gav meg dommen på kva dei har funne ut. 3000 kroner skal dei ha for å skifte skjermen, og toppen av kransekaka seier dei at dei ikkje kan garantere at den skal fungere etter det. Hyggeleg.

Ellers er livet på veg til å endre seg. Me har starta boligsøk på den andre sida. Så det skal verte spennande tider frammover, og kanskje snur det til noko bra? Kven veit..

Dagens visdom:
Give me what I need
Not what I want..

Ingen kommentarer: