lørdag 27. november 2010

Junah 3 månader!

Som du kanskje forstår er eg no gått over i heile månader, i staden for veker når det gjeld intensitet av bildetakinga. Sjølvsagt, om du les bloggen fast ser du bilete ein del oftare, men "på dagen" bileta kjem på heile månadar! ;)
Eg dreiv og tok bileter medan eg åt kveldsmat. Meda eg skulle zoome inn på hunden, kom ho brått so nær. Då eg skulle stoppe ho med den eine handa, og halde kamera med andre tok eg med eit tilfelle bilete, og då ser du kor langt ho kom seg i gryta...
Før eg fekk gjort så mykje meir var hunden på andre sida av bordet med sleiva i munnen. Sånn går det når ein har glupske små piraya kvalpar i husstanden :)
Til slutt slenger eg med eit bilete av ein eldre medlem av familia. Synes bilete var litt morosamt!
Dagens visdom:
There was a monkey in a tree
why?

Ingen kommentarer: