mandag 10. mars 2014

Tida flyg avgarde..

No er det lenge siden eg tok meg tida å blogge. Dagane går unna, og vekene flyg forbi. Fritid går mykje til husarbeid, eller ting som må fiksast til Mork. Dermed er det eigentleg ikkje så mykje å blogge om i det store og heile.

Eg kan meddele at mi kjære datamaskin er død. Dette er eit stort sakn, og set grenser for kor avansert eit blogginnlegg vert. I tillegg kan eg informere om at Junah skal augelysast på fredag. Resultat og kvifor kan me ta fredag.

Til slutt tenkte eg å dele mi favoritt avkopling for tida; Suits. Serien er eigentleg veldig enkel. Den handlar om advokatar. Dette resulterar i mange flotte mannfolk i dress. Serien har humor også. Ei komplett avkopling. Anbefalt.

Dagens visdom:
I don't think I'll win, I know..

Ingen kommentarer: