søndag 30. desember 2012

Året då verda skulle gå under..

Januar
I januar var dei store hendingane at me saga ned den digre lønnen som alltid har vore ute i hagen ut med mamma. Var rart å sjå den fare. I tillegg fekk eg fire kattar i hus.
Februar
I februar forlot Lisjepus oss. Det var trist og rart at ho som alltid hadde vore der skulle fare frå oss. Ellers var det ikkje noko kjekk månad.
Mars
I mars kom ein liten oppsving. Bronsemerkeprøva stod for tur. Denne hadde me trent på sida september. Me greidde den akkurat, og det var nok det som skulle til for at me fortsatt trenar lydigheit i dag.

April
Anja vart 4 år. Junah og eg var med på Agilitykurs. Eg og klassa besteig Eidskyrkjar og natta til denne dagen brann Steffagarden ned. Det kjem eg nok aldri til å gløyme. Det var også utdrikningslag for Linda. Så i april skjedde det mykje. 
Mai
Månaden starta med Ellinorkurs i snøstorm. Andre nemneverdige hendingar er bryllaupet til Linda og Alexander. Eg kan nesten ikkje hoppe over og nemne at eg og var på dagstur til Oslo for å sjå etter Bieber saman med Sandra. 
Juni
I starten av månaden fekk eg faktisk oppleve å gå fjelltur i snøstorm. Denne månaden reiste eg, Ole Andreas, Inger Lise og Runar til Tyrkia. Det var ein fin tur. I tillegg fylte eg og Ole Andreas 8 år. Oskar måtte forlate oss etter at reven hadde vore på besøk.

Juli
Dette var for so vidt arbeidsmånaden min denne sumaren. Likevel skjedde der nokre oppturar. Eg og Junah deltok på vår fyrste utstilling. Me besøkte Hakallegarden, og var på Preikestolen for fyrste gong. Kalle måtte desverre forlate oss. Månaden vart avslutta på Lillehammer på biltreff, og ein tur til Oslo og Sverige. Ein koselig tur med Sindre og Ole Andreas.
August
Det har vore fyrste gong for mykje i år. Eg og hundane besteig Vardahornet i år. Me deltok på Siv Svendsen kurs, eit kjempe kjekt kurs, og utruleg innhaldsrikt. Me hadde delfin i Dalsfjorden for fyrste gong (som eg og alle andre veit om), Junah fylte 2 år og Fossastøylen Rett opp gjekk av stabelen for andre gong. Eg byrja også PPU.
September
Eg og Junah debuterte i LP klasse 1. Anja var plaga med ein mystisk sjukdom som ingen fann ut av. Fyrste snøen kom i fjellet og haustfargane kom for fullt. Mange fine turar denne månaden. 
 
Oktober
Eg og Ole Andreas var på danskecruise. Det var vel den største hendinga denne månaden. Elles baka me flatbrød, eg var i praksis på ungdomsskule, gjekk fjelltur i snøstorm (igjen!) og tok julekortbilete. I tilegg forlot BitteLita oss.
November
Eg fortsetter å pendle til Eid. Bolla flyttar inn i kjellaren til eit betre liv (forhåpentligvis). Twilight vart avrunda med ein verdig film og eg melde meg på eit sommarkurs i 2013
Desember
Månaden byrja med ein ridetur saman med Eirin. Eg hadde heimeeksamen og gjekk ut i ferie i midten av månaden. Så kom jula, og Junah stakk av for fyrste gong. Trur ho og Really likar å skape stemning i desember med å stikke av. Julafta er over, og me feira inn i Pettergarden. No er snart romjula over, og i morga er siste dagen i 2012. Forresten so gjekk ikkje verda under 21. desember.
 
 Godt Nyttår! 

Ingen kommentarer: