torsdag 13. desember 2012

Fyrste feriedag..

 Min fyrste fridag brukte eg til å sjå meg ein tur opp på fjellet. Då eg kom inn på Lyngneset stod derimot dette skiltet. Eg tenkte: "Jaja, får gå opp til elva å sjå då iallfall..". Eg starta å gå, og ipoden velde som vanleg ein song som passa til situasjonen; O fortuna.. Då lo eg litt inn i meg sjølv..
 Her er det som møtte oss oppe i Trollvadet. Ru is, med eit fint lag av snø oppå. Eg såg med andre ord ingen grunn til å ikkje krysse elva i dag. Dermed bør dei nok oppdatere skiltet sitt, desse sokalla fjellvande..
 Nydeleg skylag i dag. Upåklageleg utsikt, absolutt verdt turen!
Hundane var og vel fornøgde. Dei er og lykkeleg for at eg endeleg har mykje tid til overs i juleferia mi. Det er eg og glad for. Mykje planar om peparkakehus, julegåver og kanskje nokre julemannar eller anna julegreier. Jul skal det iallfall verte!

Dagens visdom:
May the force be with you..

Ingen kommentarer: