torsdag 22. mai 2014

Min kjære data er tilbake!

Etter to månedar utan data er eg endelig tilbake på ein brukbar bærbar. Ein trur kanskje ein greier seg med ein smarttelefon, eller nettbrett, men når det kjem til stykket er dei ikkje bra nok. Eg håpar alle hadde ein flott 17. mai. Det er trossalt den einaste "big happening" som har vore på desse to månedane. I alle fall i mine auge. Ja, og så har eg sjølvsagt hatt gebursdag. Eg håpar å få til ein meir aktiv blogg igjen no. Så får me sjå om det held seg oppe.

Planane framover består for det meste i hund, hund og hund. Eg trenar for tida til stemne i rallylydigheit som skal vere på Lom i midten av juni. Det er liksom treningsmålet vårt no til dags. I tillegg har Junah vore på Lillehammar på friarferd. Meir om dette kjem når det har gått ei fire veke og eg veit om det vert noko av. 

I tillegg er det siste innspurt i skuleåret. Mykje som skal gå i hop før sommarferien tek laust. Spesielt dette med å kome gjennom pensum. Det er faktisk eit kapittel for seg sjølv. Kanskje, viss eg gidd, kjem det bilete av leiligheita mi også. Er ikkje godt å seie kva eg finn på no som eg har fått data igjen.
Her er eit bilete frå min 17. mai. Eg var i Oslo. Der var kaos. Gardeleiren var derimot kos. Trur eg tek bygdefeiring neste år!
 
Dagens visdom:
It's time to begin.. 

Ingen kommentarer: