tirsdag 26. mars 2013

Påskefjellet..

 Mandag byrja ferien for meg, og påskeferie er lik påskefjell. Me har i det siste hatt heilt nydeleg ver. Sol, men noko kaldt. Her er bilete av ei litt sleta Anja på Fossastøylen.
 Eg fekk liv i ho igjen, så her er me på veg på Vardehornet. Eigentleg nytta ho kvar anledning til å legge seg ned, men akkurat her stoppa ho opp å naut utsikta, og alt som foregjekk rundt ho.
Her er me endeleg på fyrste varen. Der er det meste av slite gjort. Fint å gå stortsett, men krevde både piggar og truger. Junah var noko ukomfortabel opp på varden, men var hundre prosent på når ho kom på bakken igjen.
 Her er trevarane, eller det eg også vil kalle den skikkelige toppen. Her er heilt nydeleg utsikt. Det er den som er verdt heile turen. Du kan skimte hundane og kompaniet vårt ved den største varen. Vindstille, sol, snø, kakao, baguettar med ost. Himmelsk!
 Her ser ein litt av mi metode for å kome seg ned att. Rompa mi er gull verdt. Utruleg artig løysing syns da eg. Junah syns også det er morosamt å springe etter. Her kjem følget trakkande att i veia.
Alt i alt har det vore ein nydeleg dag på fjellet. Fjeset er nok litt solbrent, men det får ein tåle i slikt påskever. Er vel litt det påska handlar om også. Eg håpar å få tid til fleire flotte turar, og at veret vert like nydeleg som før. De får nok høyre meir om fjell frammover, so keep your mood up.

Riktig god påske!

Ingen kommentarer: