søndag 3. februar 2013

Fyrste slalomtur!


 I dag kaure eg og Ole Andreas til Strandafjellet Skisenter. Me var litt usikre på kor mange løyper som var opne, og kva vêr som venta oss, men me kunne ikkje ha vore heldigare. På starten av dagen var det i tillegg lite folk i løypene. Føret var også godt, og sjølv om det var mykje humpar og spor i løypene var det nydelig å endeleg få lufte slalomskia.
Ein annan ting som ikkje var så bra var at eg måtte leige skisko. Eg finn rett og slett ikkje igjen slalomskia mine. Det var sjølvsagt dumt, men alt for å kome seg opp i trekket. Utover dagen merka eg både i kne og lår at det var lenge sidan eg hadde stått på ski.
 
Då eg kom heim drog eg å henta hundane. No har Junah stadfesta at det skal vere chill resten av kvelden. So då får ein vel berre høyre på ho!

Dagens visdom:
The snow hides a wonderful play..

Ingen kommentarer: