torsdag 21. februar 2013

Pretty Little Liars og vinterferie..

Av og til er det lett å gløyme at eg har ein blogg eg burde oppdatere. Akkurat no kom eg på det. I går skulle eg eigentleg på konsert med Hellbillies. Eg har nemleg "vinterferie" denne veka. Hellbillies vart desverre avlyst to timar før dei skulle på scena, dermed vart det endringar i kvelden. Eg kan fortelle ei kort oppsummering og resultat frå kvelden: No er høgre bakglaset på bilen min teipa og plastra med plast fordi det ikkje ville oppatt etter at det vart tatt ned i går kveld. Dermed kaure eg rundt fjorden i går med eit plastglas. Sånn er det med den saken. Men noko bra konsert vart det altså ikkje. Håper der kjem nye anledningar.

Eg har likevel hatt nokre kjekke opplevingar i ferien. Var mellom anna å reid saman med Eirin på tysdag. Det var ei herleg oppleving, slik det alltid er.Men raua mi likte det ikkje så godt, men det får ho berre verte van med. Så har eg mykje fritid som eg burde bruke til skulearbeid. Den fritida bruka eg alt for mykje til PLL. No gled eg me aller mest til laurdag, for då skal eg på ski på Strandafjellet. So er ferien snart over.........

Så var det den nye serien eg ser, Pretty Little Liars. Byrja på sesong ein for nokre veker sidan, og no er eg komt i slutten av sesong 2. Mange spørsmål som til dømes kven A er, kven er mordaren og så vidare. For dei som ikkje kjenner serien handlar den hovudsakleg om ein vennegjeng på fem der ein av dei vert drept. Enkelt konsept, men sjukt spennande. Anbefalt.

Dagens visdom:
Got a secret, Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave!

Ingen kommentarer: