lørdag 17. november 2012

Så var det slutt på Twilight..

I går var eg og såg siste filmen i twilight sagaen. I høve dette tenkte eg at eg skulle oppsummere kort kva eg syns om alle filmane. Dersom du ikkje har sett alle bør du slutte å lese her.

*SPOILER ALERT*
Twilight
Plottet er bra. Bella flyttar til ein ny stad, på staden bur ei merkelig familie, familia har ein gut på Bella sin alder, guten er fantastisk lekker (les æsj) og ho fattar interesse for han.
I'm a vampire, og så ballar det på seg.
Superskumle James har lyst å ete Bella, Edward redda henne.
Film slutt.

Personal overview:
UUU, eg glitrar i sola. Ånei, kva er du? 
Eg er ein glitrande vampyr. 
Love love, smask smask.
New Moon
. Bella vert ven med den mykje finare guten Jakob, men er også inne i ein djup depresjon sidan vampegjengen stakk av.. Edward prøva seg med sjølvmord fordi han trur Bella er død, det funka dårleg sidan Bella redda han, og Volturi (Stortingsgruppa for vampyrar) verte innblanda.

Personal overview:
Oh no.. Bella kan verte skada....
Eclipse:
 Victoria (angry girlfriend) samla en hau med nyfødde vampyrar. Tid for hevn. Bella er dregen mellom vampyrar og varulvar, men saman sloss dei mot Vic og vinn sjølvsagt.

Personal overview:
Jente blir sint, jente vil drepe, jente likar to gutar, jente greie ikkje velje, gutane er teite, samlar seg, reddar verda, peace out!
 Breaking dawn part 1:
Bella gifta seg med Edward i håp om å få verte vampyr fordi ho ikkje takla rynkene som kjem om nokre år. Dei fer på bryllaupsreise, he heftig sex (les øydelegge senga), og verte gravide. Ungen vekse naturlig nok alt for fort, og ingen kan nå forstå at ungen har lyst på blod. For det har aaaaldri vampyrar lyst på. Dermed vert Bella beinrangel, medan ulveflokken gjer opprør og vil drepe ungen. Ungen vert fødd, Bella døyr, Jakob merka ungen (Renesme/Renneskjetå), Bella vakna opp att.
 Breaking dawn part 2:
Volturi får høyre om ungen, og trur det er eit "udødeleg barn". Noko som visstnok er farleg for å eksponere den store hemmelegheita om at vampyrar fins (HALLO, ikkje ver på film då vel!!). Dermed samlar dei styrkene og gjer seg klar til å utslette heile Cullen. Cullens samlar vitne, og brått er alle venner. Happily ever after...
Personal overview:
Bryllaup, baby, krig, fred..
Oppsummering:
Twilight-sagaen er eit godt konsept, og plottet er bra. Dei fyrste tre filmane føler eg likevel er berekna på småjenter som syns Edward er kjekk. Det er fyrst i dei to siste filmane at eg har fatta ei betre interesse for serien. Dessutan måtte eg sjå korleis det endar. Eg kan forstå at folk er veldig fan av serien, men eg tenkjer at eg held meg til historier som let vampyrar vere vampyrar..

Ingen kommentarer: