onsdag 21. november 2012

Framtidsplanar..

Eigentleg er eg ikkje noko til planleggar, iallfall ikkje langt fram i tid. Det vil seie, eg likar å planlegge litt, eller lat oss heller seie, eg likar å kunne forutsjå kva som skal skje ei viss periode frammover. Denne gongen har eg vore super tidleg ute. Eg har meldt meg på sommarkurs på Amokk Hundeskole i juli, NESTE år. Eg er rett imponert over meg sjølv i det spontane augneblinke eg trykte "send inn".
 Junah har ikkje noko val. Ho må nesten berre vere med. Det er trossalt henne eg har meldt på. Kurset baserar seg på "Frå leik til lydigheit", og eg håpar det byr på mykje inspirasjon til å gjere oss til ekte lydigheitsstjerner. Spennande. Eg gler meg faktisk allereie. Mest sannsynleg kjem eg til å gløyme det heile ei periode, før eg plukkar det opp att når det nærmar seg, og gled meg igjen. Håper berre ikkje verda går under 21. desember. Det ville vere nedtur..

Dagens visdom:
When someone tells you to do it,
Just do it!

Ingen kommentarer: