fredag 22. juni 2012

Så var 8 år gått..

 Då var dagen komen. Dagen som indikerar at Anita og Ole Andreas (aka Olita) har vore saman i 8 år. Det er byrja verte ei stund sidan me indikerte at me skulle vere saman. At det skulle vere oss to i Osjlo. Langt har me gått, og langt har me kjempa. No kan me med godt samvet legge 7 årskrisa bak oss.
 Eigentleg er eg ikkje så klisjete av meg, så ikkje forvent roser røde og fioler blå. Me trivt saman, så enkelt er det. Mykje har skjedd i vårt forhold berre siste året. Me flytte mellom anna saman, og et byr ofte på nye utfordringar, men på eitt eller anna vis har det vel fungert det også. Me bur her ennå iallfall.
Eg er glad i deg vennen min. 
Eg håpar på mange fleire år saman med deg!

Dagens visdom:
L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very extraordinary
E is even more than anyone that you adore

Love was made for you and me!

Ingen kommentarer: