fredag 16. mars 2012

Didaktisk relasjonsmodell og hundar..

 Har ikkje vore så mykje blogging i det siste. Det kan ein vel takke denne modellen for. Me har hatt fagdidaktisk prosjekt dei siste vekene. I tillegg har me hatt fullt opp med skuletimar og alt for mykje fysisk aktivitet. Men no er oppgåva levert. Likevel reiser me til Bjorli igjen søndag. Spenningskurset står for tur. Eg må seie eg gleder meg til PÅSKEFERIE.
 Det er godt over ein månad sidan eg hadde tid å ta ein skikkelig langtur med hundane. Har som regel begrensa seg enten av sjukdom eller tid. Men i dag kom eg tidleg heim, osa av overskudd etter sirkeltrening på skule, og høg på druesukker. Derfor tok eg og hundane oss ein tur på støylen. Det var kjekt, heilt til me kom til brattebakkgarden. Der var snøven i "funkar, funkar inte" modus. Eit sant mareritt. Trur eg kunne drept kven som helst..
Ellers går nå dagane. Har eg fortalt at Junah er fønoman? Ho elskar å sjå på når folk brukar føna. Det slår aldri feil. Ho står der å følger nøye med. Om eg bles ho i ansiktet, syns ho nesten det er litt deilig. Merkelig kjelle.

Dagens visdom:
Sånn går nå dagane..

Ingen kommentarer: