tirsdag 4. november 2008

Hoooray and up, hoooray and up!

Nok en ny kordag. 4 tima med kor kan verte litt voldsomt, men i dag hadde me i det minste den variasjonen at me hadde anna dirigent. Me brukte derimot aaaalt for lang tid på treige sanga, so timane va lange.. Det trengs vel, men d kan kallast kjedelig.

Tysdag e som alltid ein travel dag. Då ej kom heim va d ete, og so gjer mej klar til aspirantøving. Derette ut i kyrkja til ei fellesøving med Lauvstad Skulekorps (ja d va skulekorps, veit ikkje koffor ej tenkte hornmusikk en gong!). Me skal spele Easy Pop Suite ilag i morga på Dalsfjorddagen. I tillegg skal begge korpsa spele kvar sin song; Can you feel the Love tonight Lauvstad, og Månemanne med oss. Håpe d går bra. Easy Pop går iallfall so d susa!

So va d en svingom utom kaia, ej og Ole Andreas i kvar vår bil. So for å rekke Grey's måtte ej køyre fort inn att å hjelpe Stein Jarle med å rydde vekk på Gamlebuda. Der skal nemleg vere "omvisning" i morga. So vart d tid til Grey's, og ej va skikkelig skuffa over Meredith og Dreamy manne. Ej meina dei e meint for kvarandre, so drive dei å sle opp heile tida...

Dagens visdomsord:

Love is just a summerfling that never ends

3 kommentarer:

Anonym sa...

Unnskyld meg, men eg vil tore å påstå at korpset vårt heiter Lauvstad Skulekorps enda. Ikkje hornmusikk. Hehe.
Eg òg har forresten prosjektveke no. Men me øvar fem timar om dagen minst, i tillegg til at me syng atonalt med ulogisk melodiføring og enda meir ulogisk rytme. Jippi. Eller ikkje. Eg er lei. Gler meg til Grieghallkonserten er over. :)

Anonym sa...

Eller er det noko eg ikkje har fått med meg? Med korpset altså. På internett heiter det skulekorps i alle fall. :P http://www.dalsfjord.com/lvg/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=

Anita sa...

Ja, ej veit d ej veit d, ej skreiv feil båpde her og facebook..! Hehe.. Ej kom berre ikkje på andre dele etter Lauvstad!