torsdag 12. juni 2014

Er sumaren over..?

 Dei siste vekene, ja kanskje til og med den siste månaden, har det vore opplett. Ikkje noko nedbør, berre sol eller skyer. Det har vore varmt, det har vore flott, det har vore sumar. Me har fått oss gassgrill, og me har til og med fått brukt den fleire gongar. Tenk at me faktisk fekk litt sommar. Opp i alt dette har eg fått mange flotte turar til skogs, til fjells og til vanns.
 I pinsa var eg og Ole Andreas på Støylen og overnatta. Dette var skikkelig avslappandes og ein god måte å tilbringe pinsa på. MEN, me oppdaga noko som eg veit fleire har oppdaga. Flugene har virkelig skote fart på klekking av egg i år. Det kryr. Overalt. Om du sitt eller står, hoppa eller går. Dei kleia, dei summa, dei irritera på seg gråsteina.
Eg og Hege fekk også oppleve dette på turen til Sandhornet mandag. Eg trur aldri eg har opplevd fluger så galne. Dei følgte oss til sola gjekk ned, og ein liten bris sveipa dei siste avgarde. Viss du studera bileta her, spesielt det av hundane, kan du sjå fluger. Veldig mange av bileta mi består av svarte flekkar. 

Kanskje er det like greit at me får ein liten regnskyll no? Kanskje druknar eit par millionar fluger. Eg håpar det.

Dagens visdom:
A worm can roll a stone, 
a bee can sting a bear..

Ingen kommentarer: