søndag 19. mai 2013

Gebursdag, 17. mai og pinse!

 Onsdag var det 25 årsfeiring av meg sjølv. Dette er sjølvsagt gjevande, iallfall for meg. Her er ei flott kake som mor til Ole Andreas har baka. Rett nok Ole Andreas som har satt på alle lysa.
 I gåve fekk eg kajakk, oppblåsbar sådann. Ein nydeleg ide, for dette byr på spenning for ei svært lovande pinse, vermessig.
 Slik vart det altså. Padling for alle penga. Me har hittil hatt nydeleg ver. Hundane har også fått smaken på kajakk. Derfor sit Anja framme, og Junah bak.
Her har du den stolte hane/høne framme på baugen. Hadde der komt ein kval eller fisk hadde ho nok hoppa for den del.
 Så kom 17. mai. Her er eit tappert forsøk på å ta eit flott bilete i høve årets nasjonaldag. Vidare kommentar på dette veit ikkje eg om eg bryr meg med..
 I dag har dagen gått med på fjelltur. I nesten fem timar har me vandra i fjellet i dag. Sommaren har verkeleg tatt over Sunnmøre. Varmt og godt i sidene. Derfor var gledja ekstra stor når det var IS og VATN i same damen!
 
Resultatet vart to slitne hundar og ein stk solbrent Anita. Slik er det når ein ikkje bryr seg med solkrem, og snøven reflektera i hytt og pine. Det vert derfor ein varm kveld, men steik var det verdt det!

Dagens visdom:
Fridom er i Guds frie natur!

Ingen kommentarer: