lørdag 22. september 2012

Vår fyrste snø..

 I går kveld når eg la meg tenkte eg meg, i morga er det kvitt. Når eg kjem ut i dag tidleg ser det heilt kvitt ut, men det er av skodde. Var så vidt eg såg hundane når me var på tissetur!
 Det var då eg bestemte at i dag må eg opp i høgda. Så skodda vart rett ein motivasjon for å kome seg til fjells. Allereie ved Kuvadet var eg over skodda. Der var det nydeleg ver.
 Det er noko mystisk med å vere over skodda. Alt er så spennande og trollsk. Derfor vart det nok ein god del bilete av det. Måtte teste nyemobilen sitt kamera uansett so!
 Eg ELSKAR panorama. Og dette bilete er synet som frydar deg etter å ha slete deg opp til skaret. Positive følelsar all over..!
 Sidan det er så lenge sidan det har vore finever valde me å gå litt lenger enn støylen. Me tenkte litt på det, og fann ut me går opp mot Skålavatnet og ser om me finn noko snø!
 Jammen var det ei som var overlykkeleg av å sjå snøen igjen!!
 Det var egentleg vårstemning på fjellet i dag..
 Slik såg det ut på Skålavatnet. Skaresnø, men ikkje frosset!
Me glimta opp til Vardehornet! :-)

Dagens visdom:
Sunshine makes life easier..

Ingen kommentarer: