tirsdag 17. januar 2012

Helja på Storefjell..

 Her er eg, Knut og hundane på vidda. Eva tok bilete.
Eigentleg følte eg meg litt som ein russisk student..
 Her har du russeren og hundespannet..
 Her er bilete frå søndagen når eg og tospannet mitt var på ein tur aleine i løypene. Nydelig føre, mykje betre enn laurdag i forhold til mine smørefrie ski. Men ein skal ikkje klage på noko. På storefjell var iallfall snøv og minusgrader! Me fekk også oppleve elgspor. Det syns Anja og Junah var kjempe spennande. I tillegg fekk me helse på mange folk, og sjå en del andre hundar.
 Her er dagsporsjonen min.
 Er der noken som har lyst å reise frå dette da?
Eg likte å få vere i vinteren denne helga. Det var felt å køyre heim å sjå vinteren forsvinne dess nærare me kom fjorden. Eg håpar snøven snart kjem hit til meg. Den har vore sårt sakna i år. Heldigvis fekk me nytte den til det fulle på Storefjell.
Så var me klare til avgong!

Dagens visdom:
Yo ho, Yo ho..

Ingen kommentarer: