torsdag 13. oktober 2011

Farvel HTC?

I går hadde me orientering. I går regna det, slik som det alltid gjer her på Sunnmøre. Før fyrste post måtte me over ei elv. Me vada oss over, eg tryna nesten ned i, vart gjennomvåt, det same vart HTC'en. 
Sidan eg kom heim har den vore på varmekablane nede på badet, og eg har ikkje tørt å prøve å slå den på. Det får vente til i morga etter skule. I mellomtida er eg tilbake i tid, med min gamle mobil. Min kjære Sony Ericsson W902. Den har fortsatt sine gode kvalitetar, sjølv om den så vidt heng saman.

Ellers kan eg meddele at eg storgleder meg til tysdag. Då skal den nye Dalsfjord Skule visast offentleg til alle som vil. Dette vert kjempe kjekt!!
Bilete er lånt frå Dalsfjord Fyrmuseum

Dagens visdom:
I'll go wherever you will go..

Ingen kommentarer: