fredag 21. desember 2012

Så gjekk ikkje verda under likevel..

 21. desember 2012 skulle verda gå under. Det spådde iallfall Maya-folket. Hit til har det ikkje skjedd noko, og no er det berre 8 min igjen i det eg skriv dette. Eg brukar dei åtte minutta til å fortelje litt kva eg styrer med i ferien min. I går var eg og Junah å fekk vaksine. I tilegg handla me litt rundt og hang litt på Spinneriet. God miljøtrening, og mykje skumle folk etter Junah si meining.
 Junah og Anja klokka 12:12. Dei håpte at iallfall støvsugaren skulle stryke med så det kunne verte fred å få, men den gong ei. Eg har og kika meg innom Joker på arbeid, og fått servert eit tacomåltid. Anja tok seg servert 300 gram sjokolade, og eg håpar inderleg ho ikkje endar med sjokoladeforgiftning. Ellers sit eg no å ser Edward Saksehand. Eg syns den er litt julestemning eg.
Tenkte i tilegg eg skulle oppdatere status på Bolla. I går vart han/ho lagt ut i hi. Eg er spent på om han overlever vinteren, men så feit som han var når han vart lagt ut, så burde det gå bra. Det skal viss ta ei 14 dagar før han sovnar, i mellomtida må me følge med. Sov Godt Bolla! ;-)

Dagens visdom:
Ein sin nød,
ein annans brød..

Ingen kommentarer: